петак, 31. јануар 2014.

Strije - Kako ih se rešiti

Pretpostavljam da su mnogi od vas postavili ovo pitanje.
Zapravo, strije se jako teško uklanjaju, ali postoji jednostavan i ne tako skup način da se svedu na minimum.
Ono što preporučujem iz sopstvenog iskustva je Eucerin ulje za strije. Veoma je delotvorno i uspešno rešava problem strija.


Prodaje se u bočicama od 100ml, košta oko 1300din i može se naći u svim apotekama. U zavisnosti koliko je područje zahvaćeno strijama, jedna bočica će biti sasvim dovoljna da uvidite rezultate.
Strije su ustvari ožiljci na koži koji nastaju usled pucanja kože prilikom promene težine, hormonskog poremećaja i sl. Kao i svaki ožiljak, teško se otklanja. Najbitnije je početi sa tretmanom čim primetite strije, ali delovaće dokle god one ne promene boju i ne postanu bele. I tada se može desiti neko manje poboljšanje, ali najbolje je tretirati ih dok su još crvene(ljubičaste, roze).
Ulje se maže svakoga dana ujutru i uveče, najbolje odmah nakon tuširanja. Preporuka je da prilikom tuširanja masirate mesto zahvaćeno strijama rukama i vodom, naizmenično menjajući temperaturu vode.
Slobodno se možete obući nekoliko minuta nakon nanošenja ulja jer je ulje suvog tipa i koža ga lako upija i ne ostaje previše masna.
Prilikom utrljavanja ulja slobodno malo jače pritiskajte mesto pod strijama kako bi podstakli bolju reakciju.
Ja sam imala strije u unutrašnjosti butina, iza kolena, malo na rukama i grudima. Prvo sam koristila Šaljića i nisam videla neki pomak nakon 2 boce, a nakon toga sam posle kratke pauze počela da koristim Eucerin i zaista strije su se dosta smanjile i postale jedva vidljive.
Preporučuje se da uz bilo koji tretman za strije koristite i anticelulit tretman i sredstvo za zatezanje kože.
Ovo je moje iskustvo, meni je pomoglo, nadam se da će i vama :)
Nadam se da vam je ova imformacija bila korisna, javite svoja iskustva :)

Нема коментара:

Постави коментар