четвртак, 30. јануар 2014.

Lepa kosa - maska za brži rast i oporavak kose

Nedavno sam čula za ovu jako delotvornu masku za kosu i isprobala je. Pa ustvari koristim je oko dva meseca i rezultati su zaista zadovoljavajući

Imam dugu kosu koja je po prirodi jako suva, polu talasasta, takoreći izgleda kao metla. S tim u vezi, primorana sam da je svakog drugog dana silujem presom za kosu. Prvo nisam imala neki veliki problem jer mi se kosa nije mastila preterano mogla sam da je perem svakog petog dana, pa onda uz određenu negu peglanje nije predstavljalo preblem. Kad ono međutim! Pre nekih 6 meseci kosa je počela nenormalno da mi se masti. Ako je danas operem, sutra je vezujem ili ponovo perem. I od tolikog peglanja krajevi su mi ispucali katastrofalno i svakim šišanjem sve više sam je skraćivala. Moram da naglasim da koristim kvalitetnu presu sa kojom nikada nisam imala problem i garantujem da manje oštećuje kosu od feniranja. Sve u svemu postala sam očajna...
Ja mislim da ne postoji krema, maska ili šampon koji nisam probala a koji može da se kupi. Onda sam slučajno naletela na jedan recept i isprobala ga, i zamislite, delovao je.
Radi se o koliko toliko prirodnoj masci za kosu koja je vrlo jednostavna za pravljenje, ne oduzima mnogo novca no vremena i pritom veoma prijatno miriše.
Za ovu masku je potrebno samo bademovo ulje i ulje mente. Može se naći u svim apotekama i kada kupujete pitajte apotekarku da li je 100 procentno ili razrešeno. Najbolje je ako nađete 100%.
Maska se nanosi na delimično masnu kosu. U mom slučaju to je sledeći dan nakon pranja.
U činijicu stavite dve supene kašike bademovog ulja i osam kapi ulja mente. Umesto badema može se koristiti i kokosovo ulje.
Kosu dobro raščešljajte i u prskalicu (kojom se prska cveće ) sipajte toplu vodu i njome naprskajte kosu da bi ste lakše naneli ulje. Možda će vam se u početku činiti da je to mala količina ulja ali meni je dovoljna, a moja kosa je gusta i duga preko pola leđa. Razdelite kosu kao kada se farbate i vrhovima prstiju masirajte kožu glave. Povremeno kvasite kosu dok je delite. Kada ste naneli ulje preko celog skalpa ali ne mnogo obimno, prestanite da nanosite ulje i posvetite se masaži koži glave - dok vam ne dosadi. Ja je masiram oko 5 minuta, sasvim dovoljno da utrljam ulje u skalp da bi što bolje upilo. Ulje mente inače potpomaže cirkulaciju kože glave i podstiče rast kose. Kada smo to završili treba da nam ostane jedna trećina maske. Sad se fokusiramo na krajeve. Kvasimo svu preostalu kosu i prstima utrljavamo ulje po krajevima. Ostatak ulja (ako nešto ostane, meni nekad da nekad ne) letimično nanosimo na središnji deo kose.
Nakon nanošenja opet lepo raščešljati kosu i vezati je u visoki rep, a rep uplesti u kiku ili punđu i...to je to.
Sada masku na kosi treba ostaviti koliko god možete da izdržite. Ima učinak i ako se samo prespava sa njom, ali najbolje je ako bi mogla bar 24h da odstoji na glavi.
Malo se teže ispira jer ipak je to ulje ali isplati se namučiti se. Kada je isperem ne koristim regenerator koji mi je inače neophodan kako bih raščešljala kosu.
Kosa je mekša, sjajnija, a nakon par korišćenja vidi se rast i poboljšanje krajeva. Može se koristiti jednom nedeljno, ali ja je koristim jednom u dve nedelje i daje mi odlične rezultate. Kosu perem na dva ili tri dana što je sasvim normalno i krajevi su mi obnovljeni. Šta više? :)

Nadam se da će vam post biti koristan, javite kako ste prošli :)

Нема коментара:

Постави коментар