четвртак, 30. јануар 2014.

Eveline lakovi za nokte

E pa ovako, verujem da ste svi čuli za eveline lakove za nokte, 3u1, 8u1, dijamant itd. Takođe, sigurna sad da se kolebate da li da ih kupite ili ne jer ste se naslušali kojekakvih priča, te formaldehid, te miomi , gljivice, bla bla bla....


Ja ću vam preneti svoje iskustvo.
Nakon dugogodišnjih nadogradnji, izlivanjanja, nokti su mi postali, blago rečeno, užasni. Počeli su da se listaju, lome, nije postojao način da ih pustim da sami rastu... Doduše, omakne mi se i po koje grickanje, tu i tamo... Da, znam, odvratno....I sve to ne bi bilo strašno da ja nisam počela da živim samostalno u svakom smislu i to  u drugoj državi. Kako bi malo korigovala budžet prvo čega sam se odrekla bio je manikir.
Ludela sam zbog kratkih dečačkih noktiju, dok mi drugarica nije preporučila Eveline lak 8u1. Ona je imala rezultate.
Reših da pokušam. Mazala sam lak svakog dana, sloj preko sloja, pa petog dana skidam sve i ispčetka. Rezultati su se vrlo brzo videli, za manje od mesec dana sam već imala, onako, pozamašne nokte. Postali su jaki, gotovo da nisu mogli nikako da se saviju.
Međutim, primetila sam da su požuteli i da je bela linija postala nekako iskrivljena, izdeformisana. Da ne pominjem koliko su me pojedini dokti peckali dok sam nanosila lak. Žutilo sam, naravno pripisala cigaretama, što je bila greška, a za ostalo - ma nema veze imam duge i jake nokte.
Ubrzo sam prestala da koristim njihove lakove i za divno čudo, nokti nisu oslabili i počeli da se lome i sve ono što se očekuje sa prestankom korišćenja bilo kog proizvoda. Tek nakon mesec i po, dva, pukao mi je prvi nokat. Iako sam imala u zalihama još dve bočice laka (i dalje ih imam) nisam smela ponovo da se usudim da ga kosritim jer sam i od drugih čula za iste probleme prilikom korišćenja tog laka.
Znači, lak je jak, delotvoran, napravljen od ko zna čega(piše na kutijici) i treba se primenjivati tačno po uputstvu.  Ja lično ne poznajem nikoga ko je koristio lak a da nije imao neželjena dejstva. Sada ga više ne koristim, ima dosta prirodnih načina da ojačate nokte, o tome neki sledeći put.
Ukoliko se ipak odlučite da ga koristite, dobro proučite uputstvo, zaštitite obavezno kožu oko nokta i srećno.
Nadam se da vam je post bio koristan, javite vaša iskustva :)

Нема коментара:

Постави коментар